Dzisiejsza aktualizacja do gry HELLDIVERS 2 skupiała się głównie na balansie, ale wprowadziła również element, który znacząco urozmaici rozgrywkę – zagrożenia planetarne.
Zagrożenia planetarne
Na planetach występują różne wyzwania środowiskowe, które urozmaicają rozgrywkę. Wyzwania środowiskowe to m.in. ogniste tornada i deszcz meteorów. Wyzwania pojawiają się losowo podczas gry.
Misje likwidacji
Misje likwidacji zostały wydłużone poprzez wymóg większej liczby zabójstw i częstszego pojawiania się wrogów. Dzięki temu misje likwidacji będą bardziej wymagające niż do tej pory.
Balans
- Łamacz – zmniejszona pojemność magazynka z 16 do 13, zwiększono odrzut z 30 do 55.
- Działko elektromagnetyczne – zmniejszona penetracja pancerza w trybie bezpiecznym, zmniejszone obrażenia przeciwko trwałym częściom wrogów.
- Miotacz płomieni – zwiększone obrażenia na sekundę o 50%.
- Działko laserowe – zwiększone obrażenia przeciwko trwałym częściom wrogów, zwiększona penetracja pancerza, poprawiona ergonomia.
- Pogromca – zwiększona łączna pojemność amunicji z 40 do 60, zwiększona siła powstrzymywania, zwiększone obrażenia z 40 na kulę do 45 na kulę.
- Łamacz Rozpryskowy Kozak – zwiększona penetracja pancerza, zwiększona szybkość ognia z 300 do 330, zwiększona liczba pocisków z 12 do 16 na strzał, zmniejszony rozmiar magazynka z 32 do 26.
- Plecak generatora tarczy – zwiększony opóźnienie przed ponownym ładowaniem.
- Ataki orbitalne 380mm i 120mm – zwiększony czas trwania bombardowania, zmniejszony rozrzut.
Inne poprawki
- Naprawiono wartości pancerza, które nie zmniejszały obrażeń zgodnie z zamierzeniami.
- Naprawiono niektóre gniazda, które były niepotrzebnie trudne do zniszczenia.
- Naprawiono przełącznik antyaliasingu, który nie działał na PS5.
- Wyważono oświetlenie na wszystkich planetach, aby rozwiązać przypadki, gdy gra była zbyt ciemna.
- Poprawiona skuteczność latarki.
- Zwiększona widoczność podczas piaskowego deszczu na Erata Prime.
- Zaktualizowane materiały i oświetlenie samouczka.
- Poprawione przypadki, w których niektóre materiały mogły zostać rozmyte, jeśli ustawienia grafiki Jakość oświetlenia były ustawione na Niskie.
- Naprawione problemy związane z czasem, które mogły wystąpić w celu głównym Pobranie E-710.
- Zmieniono zachowanie interakcji przycisku dla przycisków w punktach zainteresowania bunkrami. Helldiver automatycznie puści przycisk po przytrzymaniu go przez kilka sekund.
- Naprawiono niektóre przypadki, gdy duże elementy unosiły się, jeśli ziemia pod nimi została zniszczona.
- Helldiver stojący obok pocisku międzykontynentalnego podczas startu poparzy się z szansą na spalenie.
- Naprawiono śnieżki.
- Naprawiono możliwość korzystania z granatów po utonięciu.
- Kamera nie jest już blokowana na zwłokach gracza i nie blokuje trybu widza.
- Helldiversi otrzymują teraz obrażenia od ognia, gazu itp., które są generowane przez innych graczy.
- Pancerz już nie rozciąga się po oderwaniu.
Źródła:
https://store.steampowered.com/news/app/553850/view/4113546867235200192